Search icon
Tilbage til oversigt
Arrangement

Sammen med en række skarpe praktikere og fagfolk stiller BARK skarpt på fremtidens destinationer og muligheder og udfordringer i arbejdet med at skabe stærke stedsspecifikke brands.

Det sker den 27. februar 2019 i Borgergade 111, København K – alle er velkomne, men husk at melde dig til.

Arrangementet er afholdt

Seminar: Vellykket branding bygger på stedet

Fra Vestirland til Møn. Når destinationsudvikling lykkes, vokser både turisme, økonomi og borgernes livskvalitet. Men hvordan skaber man stærke destinationer og stedsspecifikke brands? Det ser vi nærmere på til et seminar om destinationsbranding og i publikationen ’Vellykket branding bygger på stedet’.

Turisme er én af de vigtigste drivkræfter for vækst og udvikling i landdistrikterne, og især kyst- og naturturismen skaber lokale arbejdspladser, bosætning og livskvalitet. Men mange danske destinationer halter efter konkurrenterne i udlandet. Global konkurrence og nye rejsetrends er nogle af de udfordringer, der presser sig på og kræver, at vi fortsat udvikler attraktive destinationer uden for de større byer.

Stedsbranding er i dag et populært greb, som mange kommuner og destinationer benytter til at komme på landkortet, men desværre virker indsatsen ikke altid efter hensigten. Så hvad skal der til?

Det ser vi nærmere på til seminar om fremtidens destinationer og muligheder og udfordringer i arbejdet med at skabe stærke stedsspecifikke brands.

Se program her

Det sker den 27. februar 2019 i Bygningskulturens Hus, Borgergade 111, 1300 København K – fra kl. 14.00-17.00

Tilmeld dig senest den 20. februar 2019.

Arrangementet gennemføres med støtte fra Landdistrikstpuljen, som også har støttet publikationen ’Vellykket branding bygger på stedet’.

Foto: Joern Tomter/Failite Ireland

Seminar: Vellykket branding bygger på stedet / 27. februar 2019 fra kl. 14-17.00. Sted: Bygningskulturens Hus

79 Deltager
10 tilbage
Registrer her